пятница, 10 января 2014 г.

Модуль 3. Рефлекія

Модуль 3. Дослідження та оцінювання навчальних проектів
Виходячи з вимог державних стандартів та навчальних програм, ми встановлюємо навчальні цілі та важливі поняття теми, від яких формулюються основні запитання, зміст проекту.
Учні, які працюють у проектах, можуть відбирати зміст для дослідження, шляхи його виконання та спосіб представлення отриманих знань та вмінь. При цьому їх навчання має відповідати вимогам навчальних програм, державних освітніх стандартів та вимогам до оцінювання знань і навичок.

Проекти вимагають від учнів використання знань, щоб переконати інших, і таким чином видно, що вони справді розуміють матеріал. Контрольні роботи та тести з варіантами відповідей можуть тільки з деякою ймовірністю свідчити, що учні розуміють матеріал, спонукають до дій та мислення, які складаються з Ключового запитання, Тематичних та Змістових запитань проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий