Модуль
9 допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі
спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
По-перше, лише учень з високим навичками самоорганізації здатен сам себе
скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не навчать
самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом всього шкільного
навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації різні
типи завдань та створення відповідних умов для навчання зможуть покращити
результати навчання.суббота, 11 января 2014 г.
Модуль 9. Рефлексія
Модуль
9 допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі
спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
По-перше, лише учень з високим навичками самоорганізації здатен сам себе
скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не навчать
самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом всього шкільного
навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації різні
типи завдань та створення відповідних умов для навчання зможуть покращити
результати навчання.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий